pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn foi:8594,thesis,"Istraživanje motivacije korisnika društvenih mreža prilikom praćenja sportaša u Hrvatskoj","Kapetan, Mislav",,,,,,,, foi:8609,thesis,"Percepcija brenda kroz vizualne sadržaje na društvenim mrežama","Kozar, Sara",,,,,,,, foi:8592,thesis,"Uloga web analitika u upravljanju odnosima s klijentima","Gabud, Gabriela",,,,,,,, foi:8401,thesis,"Utjecaja digitalnih medija na dijeljenje sadržaja u glazbenoj industriji","Švarbić, Lucija",,,,,,,, foi:8302,thesis,"Proširena stvarnost u marketingu","Halužan, Mia",,,,,,,, foi:8346,thesis,"STP analiza u digitalnom okruženju","Pavić, Igor",,,,,,,, foi:8345,thesis,"Uloga velikih podataka u marketingu","Ivas, Franka",,,,,,,, foi:8360,thesis,"Upravljanje odnosima s kupcima","Fraculj-Matole, Marta",,,,,,,, foi:8313,thesis,"Percepcija igrača o korištenju prikrivenog oglašavanja u industriji video igara","Škaulj, Klara",,,,,,,, foi:8394,thesis,"Utjecaj društveno-odgovornog poslovanja u tekstilnoj industriji na ponašanje potrošača","Lukša, Tea",,,,,,,, foi:8402,thesis,"Utjecaj etičnog oglašavanja u digitalnom okruženju na proces donošenja odluke o kupnji","Bakšaj, Aneta",,,,,,,, efos:5931,dissertation,"Analitički okvir korisničkog vrednovanja uporabe centra dijeljenih usluga u subjektima državne uprave","Bilić, Saša",,,,,,,, foi:8217,thesis,"Marketing putem mobilnih aplikacija","Ljubić, Petra",,,,,,,, foi:8242,thesis,"Prijedlog nove vrijednosti za korisnike u funkciji jačanja digitalne ponude turističkih agencija","Jerbić, Franka",,,,,,,, foi:8204,thesis,"Praćenje korisnika na webu","Hajdarović, Petra",,,,,,,, foi:8213,thesis,"Istraživanje stavova generacije Z o etičnosti oglašavanja modnih marki na Instagramu","Dananić, Dorotea",,,,,,,, foi:8212,thesis,"Utjecaj referentnih grupa na ponašanje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji","Horvat, Leticija",,,,,,,, foi:8146,thesis,"Poslovni procesi prodaje i održavanja pametnih proizvoda i/ili usluga","Škorić, Ivan",,,,,,,, foi:8145,thesis,"Primjena ekomanipulacije u marketingu","Cafuk, Tomislava",,,,,,,, foi:8159,thesis,"Utjecaj influencera na donošenje odluke o kupnji fitness proizvoda","Vresk, Anja",,,,,,,, foi:8095,thesis,"Utjecaj korištenja marketinga usmenom predajom putem društvenih medija na ponašanje potrošača","Gregurić, Ivica",,,,,,,, foi:8085,thesis,"Umjetna inteligencija u marketingu","Hren, Katarina",,,,,,,, foi:7993,thesis,"Prihvaćanje e-maila kao alata izravnog marketinga od strane potrošača","Predovan, Lara",,,,,,,, foi:7969,thesis,"Prikupljanje i analiza podataka za potrebe sustava upravljanja odnosima s klijentima","Filip, Žarinčić",,,,,,,, foi:8035,thesis,"Primjena proširene stvarnosti u prodaji","Karlica, Ana",,,,,,,, foi:8005,thesis,"Upotreba kolačića u modeliranju ponašanja korisnika","Srbljinović, Mateja",,,,,,,, foi:7826,thesis,"Percepcija pratitelja o utjecaj influencera na vrijednost sportske marke","Blagus, Paula",,,,,,,, foi:7755,thesis,"Usporedba predviđanja potražnje u normalnim uvjetima poslovanja i pod utjecajem poremećaja","Banac, Nikola",,,,,,,, foi:7768,thesis,"Utjecaj robne marke na zadovoljstvo potrošača","Vuk, Martina",,,,,,,, foi:7829,thesis,"Ispitivanje percepcije potrošača o primjeni umjetne inteligencije u svrhu kreiranja prediktivnih modela u digitalnom okruženju","Ivanić, Patricija",,,,,,,, foi:7765,thesis,"Marketing žamora","Detić, Ana-Marija",,,,,,,, foi:7825,thesis,"Utjecaj sportskog marketinga na stavove pratitelja na društvenim mrežama GNK Dinamo Zagreb","Dunaj, Andreja",,,,,,,, foi:7821,thesis,"Prihvaćenost sadržaja na Instagramu vezanog uz zdrave životne navike od strane generacije Z","Ivanović, Tanja",,,,,,,, foi:7822,thesis,"Utjecaj sadržaja na društvenim mrežama na stavove krajnjih potrošača","Ivanagić, Iva",,,,,,,, foi:7767,thesis,"Društveni CRM","Borak, Gabrijela",,,,,,,, foi:7766,thesis,"Influencerski marketing","Kaniški, Izabela",,,,,,,, foi:7763,thesis,"Marketing na društvenim mrežama","Golubić, Ena",,,,,,,, foi:7764,thesis,"Mobilni marketing","Kralj, Maja",,,,,,,, foi:7769,thesis,"Ponašanje generacije Z u online kupnji","Tomšić, Nikolina",,,,,,,, foi:7585,thesis,"Zaštita podataka u digitalnom marketingu","Čiko, Ivana",,,,,,,, foi:7545,thesis,"ZNAČAJ I ULOGA POSLOVNOG KOMUNICIRANJA U PRODAJNIM AKTIVNOSTIMA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA","Bahun, Sandra",,,,,,,, efri:4151,book,"Economics and business of the post COVID-19 world","Bodul, Dejan; Damjan, Matija; Gaspari, Francesco; Di Guardo, Giuseppina Agata; Jurić, Dionis; Zubović, Antonija; Alkier, Romina; Roblek, Vasja; Petrović, Nenad; Matanić Vautmans, Maja; Gelo, Filip; Hanák, Tomáš; Marović, Ivan; Kopečkova, Lucie; Mušanović, Jelena; Dorčić, Jelena; Stjepić, Ana-Marija; Suša Vugec, Dalia; Perinić, Lea; Denona Bogović, Nada; Čegar, Saša; Fatur Šikić, Tanja; Borozan, Djula; Šlogar, Helena; Bezić, Heri; Zagorac, Ivan; Kunštek, Viktorija; Beletić, Darwin; Vretenar, Nenad; Brkić, Marko; Sokolić, Danijela; Zdrilić, Iva; Beriša, Bono; Miljenović, Dejan; Gregurec, Iva; Galić, Lana; Višić, Josipa; Tomljanović, Marko; Sokolić, Danijela; Cvečić, Igor; Blažić, Helena; Buterin, Denis; Grgić, Josip; Vitezić, Neda; Dojčinović Drilo, Dejana; Vešligaj, Marko; Jošić, Hrvoje; Žmuk, Berislav; Pečarić, Mario; Jozipović, Šime; Ilievski, Andrej; Kuzmanić, Antonio; Dlačić, Jasmina; Marić, Joško; Morrone, Carla; Attias, Luca; Battisti, Daniela; Iacono, Giuseppe; Popovska, Jasmina; Škunca, Filip; Oreb, Marijana; Drezgić, Saša",,,,,,,, foi:7532,thesis,"Brendiranje na društvenim mrežama i utjecaj na sljedbenike","Jurković, Daniel",,,,,,,, foi:7405,thesis,"Istraživanje tržišta za inovativan proizvod kao osnova za prognozu prodaje u poslovnom planu","Mikulić, Marija",,,,,,,, foi:7486,thesis,"Primjena bihevioralnog marketinga na internetu korištenjem biometrije","Mujanović, Dominik",,,,,,,, foi:7438,thesis,"Upravljanje znanjem u marketingu","Bruno, Čolan",,,,,,,, foi:7481,thesis,"Lojalnost i zadovoljstvo kupaca","Dragčević, Magdalena",,,,,,,, foi:7408,thesis,"Primjena video tehnologija u poslovnoj prezentaciji tvrtki na društvenim mrežama","Podbojec, Alen",,,,,,,, foi:7480,thesis,"Tehnike unapređenja prodaje duhanskih supstituta","Ružman, Martina",,,,,,,, foi:7295,thesis,"Digitalna transformacija procesa upravljanja odnosima s kupcima","Krasić, Matej",,,,,,,, foi:7342,thesis,"Marketing sadržaja u online novinarstvu","Musović, Lucija",,,,,,,, foi:7348,thesis,"Suvremene metode predviđanja potreba kupaca","Kraljić, Luka",,,,,,,, foi:7351,thesis,"Uloga i značaj društvenih medija u kriznom komuniciranju","Rihtarić, Ivan",,,,,,,, foi:7350,thesis,"Utjecaj udruženog marketinga na ponašanje potrošača","Kulier, Luka",,,,,,,, foi:7251,thesis,"Angažiranje kupaca na društvenim mrežama","Novak, Martina",,,,,,,, foi:7250,thesis,"Ponašanja kupaca u online kupnji","Gerić, Ivana",,,,,,,, foi:7257,thesis,"Utjecaj direktnog marketinga putem interneta na ponašanje potrošača","Bogdan, Nikolina",,,,,,,, foi:7249,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluka o kupnji","Grudiček, Ines",,,,,,,, foi:7252,thesis,"Video marketing u funkciji privlačenja kupaca","Ljubić, Petra",,,,,,,, foi:7255,thesis,"Prihvaćanje CRM strategije od strane potrošača u bankarskom sektoru","Ratković, Adela",,,,,,,, foi:7212,thesis,"Primjena moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije u upravljanju odnosima s klijentima","Cvetko, Maja",,,,,,,, foi:7240,thesis,"Primjena optimizacije web mjesta (SEO) u sustavima elektroničke trgovine","Bartolec, Tin",,,,,,,, foi:7200,thesis,"Učinkovitost oglašavanja putem web stranica web portala s novostima","Herek, Monika",,,,,,,, foi:7258,thesis,"Marketing turističkih destinacija","Stojko, Barbara",,,,,,,, foi:7256,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na potrošačke navike generacije Z","Pongračić, Anja",,,,,,,, foi:7259,thesis,"Utjecaj izvornih hrvatskih proizvoda na promjenu stavova i kupovnog ponašanja potrošača tekstilnoj industriji","Lukša, Tea",,,,,,,, foi:7260,thesis,"Utjecaj marke na lojalnost kupaca","Bakšaj, Aneta",,,,,,,, foi:7187,thesis,"Facebook zajednica robnih marki","Erdelja, Katarina",,,,,,,, foi:7186,thesis,"Marketing putem utjecajnih osoba","Flegar, Rea",,,,,,,, foi:7190,thesis,"Primjena marketinških aktivnosti u svrhu poticanja mladih na volonterski rad","Žulić, Marija",,,,,,,, foi:7191,thesis,"Utjecaj zemlje podrijetla kao elementa marke na percepciju potrošača","Čeke, Patricia",,,,,,,, foi:7096,thesis,"Prilagođavanje proizvoda ili usluge na temelju primjene koncepta sustava upravljanja odnosima s korisnicima","Bočkaj, Bruna",,,,,,,, foi:7099,thesis,"Elektronički distributivni kanali","Šimunić, Viktoria",,,,,,,, foi:7108,thesis,"Uloga oglašavanja u kupnji","Mikulaš, Patricija",,,,,,,, foi:6958,thesis,"Digitalna transformacija - izazovi i prilike za procese oglašavanja","Kordić, Iva",,,,,,,, foi:6896,thesis,"Marketinški splet u obiteljsko poljoprivrednom gospodarstvu","Bukovac, Barbara",,,,,,,, foi:6965,thesis,"Multimedijski sadržaj u digitalnom marketingu","Šarčević, Lidija",,,,,,,, foi:6967,thesis,"Stvaranje zadovoljstva i lojalnosti prema privatnim markama iz perspektive krajnjih potrošača","Miroić, Lucija",,,,,,,, foi:6934,thesis,"Važnost analitike u digitalnom marketingu","Čelig, Andrijana",,,,,,,, foi:6790,thesis,"Analiza učinkovitosti multimedijskih sadržaja u digitalnom marketingu","Maruševec, Ivana",,,,,,,, foi:6771,thesis,"CRM 3.0","Matijević, Valentina",,,,,,,, foi:6860,thesis,"Primjena promotivnih aktivnosti u online trgovanju","Tomašek, Ivana",,,,,,,, foi:6862,thesis,"Primjena promotivnih aktivnosti u sportskom marketingu","Vardić, Ivan",,,,,,,, foi:6875,thesis,"Razvoj novog proizvoda","Erdelja, Miha",,,,,,,, foi:6861,thesis,"Utjecaj oglašavanja na društvenim mrežama na proces donošenja odluke o kupnji","Cmrečnjak, Danijela",,,,,,,, foi:6718,thesis,"Marketinške aktivnosti u procesu kreiranja novog proizvoda","Obradović, Ana",,,,,,,, foi:6691,thesis,"Nove tehnologije u marketingu","Bestijanić, Ines",,,,,,,, foi:6693,thesis,"Prirodno oglašavanje","Sraga, Iva",,,,,,,, foi:6719,thesis,"Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupnji","Cingesar, Martina",,,,,,,, foi:6690,thesis,"Veliki podaci i njihov utjecaj na marketing","Halužan, Mia",,,,,,,, foi:6594,thesis,"Optimizacija web mjesta za potrebe CRM-a","Mudri, Lorena",,,,,,,, foi:6597,thesis,"Primjena optimizacije stope konverzija (CRO) u pridobivanju i zadržavnju klijenata","Ivanović, Tanja",,,,,,,, foi:6641,thesis,"Utjecaj COVID-19 pandemije na online prodaju iz perspektive potrošača i prodavača","Leskovar, Mihael",,,,,,,, foi:6611,thesis,"Utjecaj chatbotova u prodajnoj komunikaciji","Vuk, Martina",,,,,,,, foi:6569,thesis,"Oglašavanje na društvenim mrežama","Tomšić, Nikolina",,,,,,,, foi:6550,thesis,"Istraživanje uspješnosti tehnika građenja linkova na primjeru FOI-a","Kuštelega, Marija",,,,,,,, foi:6544,thesis,"Upotreba društvenih mreža za praćenje korisnika","Horvat, Katarina",,,,,,,, foi:6551,thesis,"Primjena velikih podataka u CRM-u","Antolić, Leonarda",,,,,,,, foi:6552,thesis,"Uloga ljudskih potencijala u poslovnom procesu","Kolarić, Ana",,,,,,,, foi:6510,thesis,"Online video oglašavanje","Ivanić, Patricija",,,,,,,, foi:6502,thesis,"Utjecaj usmene predaje u online okruženju na kupnju","Lisjak, Karla",,,,,,,, foi:6497,thesis,"Primjena moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije u upravljanju odnosima s klijentima u zdravstvenim ustanovama","Pomper, Sara",,,,,,,, foi:6496,thesis,"Zadovoljstvo kupaca u online kupnji","Krušlin, Augustina",,,,,,,, foi:6498,thesis,"Utjecaj pandemije korona virusa na kupovne navike potrošača u online okruženju","Medved, Marina",,,,,,,, foi:5926,thesis,"SEO kao element promotivnog spleta internetskog marketinga","Kozić, Vedran",,,,,,,, foi:6069,thesis,"Primjena društvenih mreža u malom i srednjem poduzetništvu","Vrban, Kristina",,,,,,,, foi:6401,thesis,"Prihvaćenost umjetne inteligencije u oglašavanju od strane korisnika","Šlogar, Ivan",,,,,,,, foi:6403,thesis,"Usporedba specijaliziranih alata za SEO optimizaciju web stranice","Žarinčić, Filip",,,,,,,, foi:5963,thesis,"Primjena multimedije u oglašavanju na društvenim mrežama","Antolić, Petra",,,,,,,, foi:6224,thesis,"Uloga blokatora oglasa u internetskom oglašavanju","Oslić, Petra",,,,,,,, foi:6435,thesis,"Društvene mreže kao kanal komunikacije u marketingu","Mikić, Petar",,,,,,,, foi:6387,thesis,"Prihvaćenost Facebook oglašavanja od strane generacije Z","Mišetić, Ante",,,,,,,, foi:6225,thesis,"Potencijali chatbot oglašavanja","Valentina, Munđar",,,,,,,, foi:6229,thesis,"Utjecajni marketing","Aleksandra, Osivnik",,,,,,,, foi:6279,thesis,"Uloga operacijskog menadžmenta u predviđanju potražnje - studija slučaja","Landripet, Nikolina",,,,,,,, foi:6285,thesis,"Marketing experience in gaming industry","Šarić, Ante",,,,,,,, foi:6226,thesis,"Online video oglašavanje","Lea, Treska",,,,,,,, foi:5881,thesis,"Upravljanje kanalima distribucije","Čeko, Saša",,,,,,,, foi:6402,thesis,"Utjecaj programa lojalnosti na ponašanje kupaca","Barić, Sara",,,,,,,, foi:6251,thesis,"Prihvaćenost e-trgovanja i m-trgovanja od strane kupaca","Tkalčec, Anamarija",,,,,,,, foi:6247,thesis,"Oglašavanje kao dio promotivnog spleta u digitalnom okruženju","Magdalena, Škvorc",,,,,,,, foi:6400,thesis,"Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća","Martinović, Sara",,,,,,,, foi:6032,thesis,"Psihološki utjecaj boja i dizajna proizvoda na kupnju","Ačkar, Andrea",,,,,,,, foi:6272,thesis,"Uloga marketinga sadržaja u kreiranju marke gadgeta","Perak, Ana",,,,,,,, foi:6034,thesis,"Upravljanje zadovoljstvom klijenata","Sečan, Marta",,,,,,,, foi:6246,thesis,"Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“","Bobek, Dajana",,,,,,,, foi:6018,thesis,"Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača","Kanižaj, Paula",,,,,,,, foi:6033,thesis,"Lojalnost klijenata","Gerić, Ivana",,,,,,,, foi:6017,thesis,"Ponašanje potrošača","Grudiček, Ines",,,,,,,, foi:6031,thesis,"Provođenje istraživanja tržišta za potrebe mjerenje zadovoljstva klijenata","Sedak, Helena",,,,,,,, foi:6243,thesis,"Uloga optimizacije u online trgovanju","Gašparić, Karla",,,,,,,, foi:5996,thesis,"Utjecaj referentne grupe na ponašanje potrošača","Čeh, Lucija",,,,,,,, foi:6016,thesis,"Oglašavanje na Internetu kao dio strategije CRM-a","Herceg, Martina",,,,,,,, foi:6011,thesis,"Praćenje korisnika na webu","Jurak, Elena",,,,,,,, foi:6012,thesis,"SEO analiza i optimizacija","Dreven, Sandra",,,,,,,, foi:6019,thesis,"Specifičnosti ponašanja kupaca u e-trgovini","Frančić, Helena",,,,,,,, foi:6163,thesis,"Digitalna transformacija procesa marketinga","Alilović, Daria",,,,,,,, foi:6013,thesis,"Google AdWords oglašavanje","Babuš, Karolina",,,,,,,, foi:6014,thesis,"Primjena Google Analytics alata u upravljanju odnosima s klijentima","Maras, Matea",,,,,,,, foi:6015,thesis,"Primjena optimizacije web mjesta za tražilice (SEO) u upravljanju odnosima s klijentima","Kastelan, Dunja",,,,,,,, foi:5999,thesis,"Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na poslovne procese tvrtke","Horvat, Matija",,,,,,,, foi:6020,thesis,"Donošenje odluka o kupnji","Flegar, Rea",,,,,,,, foi:6230,thesis,"Trendovi u mobilnom oglašavanju","Slunjski, Valentina",,,,,,,, foi:6021,thesis,"Uloga društvenih mreža u marketingu","Damiš, Ivona",,,,,,,, foi:6237,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji","Antolović, Ana",,,,,,,, foi:6026,thesis,"Utjecaj oglašavanja na ponašanje kupaca","Dravinski, Martina",,,,,,,, foi:6284,thesis,"Utjecaj čimbenika lojalnosti spram marke na kupovne navike potrošača","Varga, Nikolina",,,,,,,, foi:5823,thesis,"Parametri strateškog upravljanja poslovnim procesima na konkretnom primjeru","Tkalčec, Patricija",,,,,,,, foi:5532,thesis,"Digitalni marketing","Lorena, Šimić",,,,,,,, foi:5641,thesis,"Konzumerizam kao oblik društveno odgovornog marketinga","Aristan, Mateja",,,,,,,, foi:5724,thesis,"Marketing putem društvenih mreža","Petek, Antonela",,,,,,,, foi:5560,thesis,"Primjena Clickstream analize u procesima CRM-a","Domagoj, Samardžić",,,,,,,, foi:5527,thesis,"Uloga internog marketinga u motiviranju zaposlenika","Mirela, Andrijević",,,,,,,, foi:5679,thesis,"Primjena društvenih platformi za unapređenje procesa prodaje","Bartolec, Tin",,,,,,,, foi:5794,thesis,"Primjena umjetne inteligencije u marketingu","Mandić, Luka",,,,,,,, foi:5752,thesis,"Analiza potrošačke košarice primjenom pravila pridruživanja","Mihalina, Andrijana",,,,,,,, foi:5710,thesis,"Izravni marketing","Šuker, Mislav",,,,,,,, foi:5567,thesis,"Prikupljanje podataka o klijentima","Leljak, Leo",,,,,,,, foi:5391,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača","Tomašek, Lucija",,,,,,,, foi:5787,thesis,"Aktivnosti upravljanja odnosima s klijentima u pridobivanju potencijalnih klijenata","Novosel, Alen",,,,,,,, foi:5648,thesis,"Percepcija kvalitete komuniciranja i mogućnost obrazovanja učenika pripadnika manjinskih i većinskih nacionalnih grupa","Talan, Patricija",,,,,,,, foi:5738,thesis,"Mobilni marketing kao oblik izravnog marketinga","Brodnjak, Doris",,,,,,,, foi:5719,thesis,"Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača","Frinčić, Ana",,,,,,,, foi:5551,thesis,"Uloga dobavljača u kreiranju proizvoda i proizvodnog procesa","Plantak, Sara",,,,,,,, foi:5701,thesis,"Komparativna analiza financijskih izvještaja poduzeća Kaufland Hrvatska k.d. i Lidl Hrvatska d.o.o.k.d.","Borković, Marija",,,,,,,, foi:5393,thesis,"Marketing stvari","Rabuzin, Lucija",,,,,,,, foi:5387,thesis,"Utjecaj influencera na proces donošenja odluke o kupnji","Mesarić, Sanja",,,,,,,, foi:5709,thesis,"Društveno odgovoran marketing na primjeru Konzumovih Zdravoljubaca","Kolarić, Ana",,,,,,,, foi:5715,thesis,"Upravljanje odnosima s klijentima na primjeru PBZ-a","Dominić, Silvija",,,,,,,, foi:5396,thesis,"Utjecajni marketing","Kadojić, Mirela",,,,,,,, foi:5400,thesis,"Etičnost oglašavanja u digitalnom marketingu","Tomičić, Doris",,,,,,,, foi:5711,thesis,"Internetski marketing","Antolić, Leonarda",,,,,,,, foi:5712,thesis,"Marketing putem elektroničke pošte","Leskovar, Mihael",,,,,,,, foi:5642,thesis,"Primjena marketinga usluga u osiguravajućem društvu","Medved, Marina",,,,,,,, foi:5395,thesis,"Primjena umjetne inteligencije u marketingu","Ptiček, Monika",,,,,,,, foi:5482,thesis,"Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača prilikom odluke o kupnji","Marijan, Krobot",,,,,,,, foi:5700,thesis,"Komparativna analiza financijskih izvještaja odabranih agencija za promidžbu","Keleković, Ana",,,,,,,, foi:5382,thesis,"Procjena financijske sigurnosti poslovanja odabranih agencija za promidžbu","Smetiško, Nikolina",,,,,,,, foi:5754,thesis,"Analiza kupovnih navika u online okruženju","Mandić, Robert",,,,,,,, foi:5675,thesis,"E-mail marketing kao element promotivnog spleta internetskog marketinga","Čmarec, Jadranka",,,,,,,, foi:5723,thesis,"STP analiza","Vrhovec, Barbara",,,,,,,, foi:5513,thesis,"Upravljanje marketinškom komunikacijom putem virtualnih zajednica","Bilokapić, Stipe",,,,,,,, foi:5392,thesis,"Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje","Leljak, Lucija",,,,,,,, foi:5713,thesis,"Marketinški planovi","Krušlin, Augustina",,,,,,,, foi:5714,thesis,"Marketinško upravljanje bazama podataka","Lisjak, Karla",,,,,,,, foi:5716,thesis,"Životni ciklus proizvoda","Štander, Roberta",,,,,,,, foi:4769,thesis,"Korištenje modernih tehnologija i društvenih mreža u rekreativnom sportu","Šimek, Helena",,,,,,,, foi:4126,thesis,"Životni ciklus proizvoda","Puček, Igor",,,,,,,, foi:4052,thesis,"Izravni marketing","Petrić, Bojana",,,,,,,, foi:4185,thesis,"Marketing u kulturi i umjetnosti","Srnec, Mia",,,,,,,, foi:3828,thesis,"Izrada prediktivnih modela u marketingu","Erna, Golubić",,,,,,,, foi:3844,thesis,"Uloga operacijskog menadžmenta u povećanju potražnje implementacijom e-trgovine","Đurkin, Kristina",,,,,,,, foi:4387,thesis,"Marketing u turizmu","Ferdelja, Ana",,,,,,,, foi:4379,thesis,"Poslovno komuniciranje u sportu","Magdić, David",,,,,,,, foi:3902,thesis,"Primjena umjetne inteligencije u marketingu","Marta, Hundrić",,,,,,,, foi:4386,thesis,"Utjecajni marketing","Pršec, Antonio",,,,,,,, foi:3850,thesis,"Važnost e-trgovine sa gledišta generacije „Y“","Daria, Premuš",,,,,,,, foi:3901,thesis,"Izazovi u internetskoj marketinškoj komunikaciji","Odeljan, Petra",,,,,,,, foi:4438,thesis,"Marketing u bankarstvu","Radić, Ana-Marija",,,,,,,, foi:4514,thesis,"Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga","Bukvić, Arijana",,,,,,,, foi:4417,thesis,"Praćenje korisnika na webu","Petra, Tetec",,,,,,,, foi:4437,thesis,"Značaj utjecajnih osoba na marketinške aktivnosti na društvenim mrežama","Vukša, Ivana",,,,,,,, foi:4439,thesis,"Televizijski marketing kao dio izravnog marketinga","Magdalena, Škvorc",,,,,,,, foi:4441,thesis,"Komparativna analiza financijskih izvještaja poduzeća Drvodjelac d.o.o. i Hrast – Export – Puklavec d.o.o.","Komes, Iva",,,,,,,, foi:3900,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na vrijednost marke","Kutnjak, Franja",,,,,,,, foi:3820,thesis,"Implementacija velikih vrsta podataka u CRM","Pero, Batinić",,,,,,,, foi:3825,thesis,"Marketinške paradigme digitalnog doba","Valentina, Kurtanjek",,,,,,,, foi:3852,thesis,"Oglašavanje kao element promotivnog spleta internetskog marketinga","Doris, Cvetković",,,,,,,, foi:3826,thesis,"Primjena novih tehnologija u marketingu s osvrtom na marketing stvari","Petra, Šestak",,,,,,,, foi:3851,thesis,"Upravljanje promotivnim aktivnostima na društvenim mrežama na primjeru poduzeća iz Međimurske županije","Martina, Pahek",,,,,,,, foi:4224,thesis,"Izgradnja lojalnosti kupaca","Tkalčec, Anamarija",,,,,,,, foi:4374,thesis,"Prihvaćenost programa lojalnosti od strane generacije Y","Valentina, Munđar",,,,,,,, foi:4369,thesis,"Prodaja putem interneta","Gašparić, Karla",,,,,,,, foi:4370,thesis,"STP analiza","Antolović, Ana",,,,,,,, foi:4368,thesis,"Upravljanje promocijom","Bobek, Dajana",,,,,,,, foi:4350,thesis,"Upravljanje robnom markom","Bedić, Emina",,,,,,,, foi:4371,thesis,"Životni ciklus proizvoda","Črep, Mia",,,,,,,, foi:4444,thesis,"Analiza poslovanja poduzeća za promidžbu i istraživanje tržišta u Republici Hrvatskoj","Barušić, Danijela",,,,,,,, foi:3632,thesis,"Matematičko-statisitički modeli upravljanja opskrbnim lancima","Sučić, Matea",,,,,,,, foi:3812,thesis,"Analiza skladišnog poslovanja u poduzećima na području Međimurske županije","Martina, Korpar",,,,,,,, foi:4372,thesis,"Marketinško upravljanje bazama podataka","Pikl, Lorena",,,,,,,, foi:4373,thesis,"Ponašanje potrošača","Lea, Treska",,,,,,,, foi:4049,thesis,"Optimizacija web mjesta kao element promotivnog spleta internetskog marketinga","Erceg, Monika",,,,,,,, foi:4222,thesis,"Izravni marketing","Gašparić, Tea",,,,,,,, foi:4227,thesis,"STP analiza","Kovač, Lucija",,,,,,,, foi:4054,thesis,"Upravljanje oglašavanjem","Cugovčan, Antonio",,,,,,,, foi:3721,thesis,"Praćenje ponašanja kupaca korištenjem velikih podataka","Horvat, Valentina",,,,,,,, foi:4244,thesis,"Virtualna i proširena stvarnost u marketingu","Šarić, Ante",,,,,,,, foi:4656,thesis,"Uloga segmentacije tržišta u marketingu","Radovanović, Isak",,,,,,,, foi:4053,thesis,"Upravljanje promocijom","Željezić, Gordana",,,,,,,, foi:3713,thesis,"Analiza e-trgovine na tržištu Sjeverne Hrvatske","Grabušić, Dubravka",,,,,,,, foi:3784,thesis,"Iskorištavanje marketinga društvenih mreža u malim poduzećima","Majstorović, Ana",,,,,,,, foi:4235,thesis,"Istraživanje tržišta","Đud, Dajana",,,,,,,, foi:3675,thesis,"Korištenje web stranica kao promotivnog sredstva u turističkoj djelatnosti međimurske županije","Klovar, Lara",,,,,,,, foi:3724,thesis,"Personalizacija u realnom vremenu","Valjak, Marko",,,,,,,, foi:3722,thesis,"Uloga velikih podataka na formiranje marketinških strategija","Hižak, Jelena",,,,,,,, foi:3723,thesis,"Upotreba velikih podataka u izradi prediktivnih modela","Jambrošić, Ines",,,,,,,, foi:3676,thesis,"Utjecaj online oglašavanja na kupovno ponašanje potrošača","Cesarec, Andreja",,,,,,,, foi:3961,thesis,"Društveno odgovoran marketing","Djak, Ivana",,,,,,,, foi:3720,thesis,"Era pametnih telefona i dostupnost marketinških aktivnosti kroz aplikacije","Vidoni, Anamarija",,,,,,,, foi:3725,thesis,"Istraživanje tržišta u eri velikih podataka","Meštrović, Dubravko",,,,,,,, foi:4231,thesis,"Internetski marketing mikro i malih poduzeća","Mlatilik, Ines",,,,,,,, foi:4225,thesis,"Ponašanje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji","Tomašek, Lucija",,,,,,,, foi:3731,thesis,"Primjena udruženog marketinga kao strategije internet marketinga u Republici Hrvatskoj","Pejnović, Lucija",,,,,,,, foi:4234,thesis,"Strategije određivanja cijene","Rabuzin, Lucija",,,,,,,, foi:4154,thesis,"Uloga marketinga prilikom razvoja novog proizvoda","Vardić, Ivan",,,,,,,, foi:3726,thesis,"Upravljanje odnosima s kupcima korištenjem velikih podataka","Hamzić, Edo",,,,,,,, foi:4238,thesis,"Društvena odgovornost i etika u marketingu","Leljak, Lucija",,,,,,,, foi:4145,thesis,"Korištenje poznatih osoba u promotivnim kampanjama","Čaćko, Dario",,,,,,,, foi:4229,thesis,"Upravljanje oglašavanjem","Mesarić, Sanja",,,,,,,, foi:3681,thesis,"Učinkovitost banner oglašavanja s pojavom bannerskog sljepila","Cvrlja, Josipa",,,,,,,, foi:4213,thesis,"Povezanost između zadovoljstva klijenata i zadovoljstva zaposlenika","Pelivan, Ivana",,,,,,,, foi:4090,thesis,"Zemlja podrijetla kao nositelj marke","Grkavac, Magdalena",,,,,,,, foi:4060,thesis,"Istraživanje zadovoljstva korisnika knjižničnim uslugama","Rakarić, Ivan",,,,,,,, foi:4050,thesis,"Utjecaj virusnog marketinga na vrijednost marke","Ramljak, Katarina",,,,,,,, foi:994,thesis,"Poznate osobe kao nositelji marke","Bradić, Robert",,,,,,,, foi:3196,thesis,"Životna vrijednost kupaca","Pomper, Petra",,,,,,,, foi:2707,thesis,"Gerilski marketing","Milak, Antonija",,,,,,,, foi:1097,thesis,"Marketing na tražilicama i oglašivačkim mrežama","Kidjemet, Mateja",,,,,,,, foi:781,thesis,"Politike određivanje cijena","Stepanić, Vladimir",,,,,,,, foi:1033,thesis,"Uloga društvenih mreža u virusnom marketingu","Mikuljan, Martin",,,,,,,, foi:2678,thesis,"Uloga segmentacije u e-mail marketingu","Šinko, Filip",,,,,,,, foi:617,thesis,"Utjecaj stavova i preferencija generacije y na učestalost i namjeru kupovine putem interneta","Princ, Tomislav",,,,,,,, foi:2673,thesis,"Zadržavanje i vjernost kupaca","Šantek, Tajana",,,,,,,, foi:1209,thesis,"Utjecaj cijene na zadovoljstvo i lojalnost generacije Y prilikom kupnje putem interneta","Hustić, Ivana",,,,,,,, foi:581,thesis,"Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima","Tomičić, Doris",,,,,,,, foi:943,thesis,"Mobilno oglašavanje","Šalamon, Jurica",,,,,,,, foi:1532,thesis,"Viralni marketing","Križanec, Brigita",,,,,,,, foi:1647,thesis,"Emocionalna povezanost marke s potrošačima","Stančin, Kristian",,,,,,,, foi:940,thesis,"Krizna komunikacija u privatnim i javnim organizacijama","Lukčić, Tina",,,,,,,, foi:2927,thesis,"Ciljni marketing","Krleža, Sandra",,,,,,,, foi:2269,thesis,"Maloprodajni katalozi","Filipović, Arijana",,,,,,,, foi:2924,thesis,"Oglašavanje usmjereno djeci","Gazdek, Ana",,,,,,,, foi:595,thesis,"Utjecaj zemlje podrijetla na odluku o kupnji","Horvat, Dario",,,,,,,, foi:901,thesis,"Upravljanje odnosima s javnošću","Dukarić, Jožica",,,,,,,, foi:3051,thesis,"Upravljanje veleprodajom","Franjević, Kristina",,,,,,,, foi:2318,thesis,"Marketinške odluke maloprodaje","Ujvari, Denis",,,,,,,, foi:2506,thesis,"Praćenje ponašanja kupaca primjenom RFM analize","Bublić, Mario",,,,,,,, foi:2370,thesis,"Uloga segmentacije na osnovi ponašanja kod prihvaćanja e-usluge","Plastić, Matija",,,,,,,, foi:982,thesis,"Utjecaj internet marketinga na formiranje čovjeka kao potrošača","Grgača, Gabrijela",,,,,,,, foi:2700,thesis,"Internetski marketing","Posedi, Maja",,,,,,,, foi:1461,thesis,"Određivanje životne vrijednosti kupaca","Rendulić, Suzana",,,,,,,, foi:3063,thesis,"Prepoznavanje vlastitih kupaca","Blašković, Mihovil",,,,,,,, foi:1375,thesis,"Marketinške aktivnosti u javnoj vatrogasnoj postrojbi","Brkić, Milenko",,,,,,,, foi:725,thesis,"Rudarenje podataka u funkciji unapređenja zadovoljstva kupaca","Mehkek, Nikola",,,,,,,, foi:3160,thesis,"Upravljanje životnim ciklusom proizvoda","Balov, Viktor",,,,,,,, foi:1656,thesis,"Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima","Slunjski, Deni",,,,,,,, foi:754,thesis,"Analitički CRM","Čižmešija, Antonela",,,,,,,, foi:2025,thesis,"Upravljanje marketinškim informacijskim sustavom","Babić, Dajana",,,,,,,, foi:1030,thesis,"Televizija kao medij izravnog marketinga","Havoić, Marko",,,,,,,, foi:1247,thesis,"Marketinški miks poduzeća ""Nokia""","Jakuš, Sanja",,,,,,,, foi:2530,thesis,"Marketing usmenom predajom","Rigo, Danijel",,,,,,,, foi:2908,thesis,"Oglašavanje putem Web stranice","Ostojić, Mirjana",,,,,,,, foi:2910,thesis," Komunikacija putem društvenih medija","Vučković, Sanjin",,,,,,,, foi:1628,thesis,"Osobna prodaja","Franjević, Tamara",,,,,,,, foi:1040,thesis,"Usporedba tehnika tradicionalnog i internet marketinga","Brkić, Alen",,,,,,,, foi:2408,thesis,"Utjecaj CRM-a na lojalnost kupaca","Babić, Šime",,,,,,,, foi:3021,thesis,"Istraživanje za potrebe razvoja nove usluge","Kuzminski, Lea",,,,,,,, foi:2355,thesis,"Marketing usluga","Hajdinjak, Jelena",,,,,,,, foi:2316,thesis,"Pozicioniranje na tržištu","Horvatić, Nives",,,,,,,, foi:1785,thesis,"Publicitet i odnosi s javnošću kao element promotivnog spleta","Šebečić, Dijana",,,,,,,, foi:614,thesis,"Elementi promotivnog spleta Internet marketinga","Šuman, Vedran",,,,,,,, foi:3494,"journal article","The importance of database marketing in social network advertising","Gregurec, Iva; Vranešević, Tihomir; Dobrinić, Damir",,,,,,,, foi:8593,thesis,"Usporedba stavova kupaca o online kupnji u Hrvatskoj i Sjedinjenim Američkim državama","Perković, Ivana",,,,,,,, foi:8637,thesis,"Utjecaj umjetne inteligencije na upravljanje marketingom društvenih mreža","Jurić, Miljenko",,,,,,,,