prikaz prve stranice dokumenta Uloga programa za obradu slike u marketinškoj vizualnoj komunikaciji
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga programa za obradu slike u marketinškoj vizualnoj komunikaciji

Kekić, Sara
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Information Systems Development

Cite this document

Kekić, S. (2016). Uloga programa za obradu slike u marketinškoj vizualnoj komunikaciji (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796866

Kekić, Sara. "Uloga programa za obradu slike u marketinškoj vizualnoj komunikaciji." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796866

Kekić, Sara. "Uloga programa za obradu slike u marketinškoj vizualnoj komunikaciji." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796866

Kekić, S. (2016). 'Uloga programa za obradu slike u marketinškoj vizualnoj komunikaciji', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 01 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796866

Kekić S. Uloga programa za obradu slike u marketinškoj vizualnoj komunikaciji [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2016 [cited 2020 October 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796866

S. Kekić, "Uloga programa za obradu slike u marketinškoj vizualnoj komunikaciji", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796866

Islandora Bookmark - Please login to use this feature