prikaz prve stranice dokumenta Uloga programa za obradu slike u marketinškoj vizualnoj komunikaciji
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga programa za obradu slike u marketinškoj vizualnoj komunikaciji

Kekić, Sara
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za razvoj informacijskih sustava

Citirajte ovaj rad

Kekić, S. (2016). Uloga programa za obradu slike u marketinškoj vizualnoj komunikaciji (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796866

Kekić, Sara. "Uloga programa za obradu slike u marketinškoj vizualnoj komunikaciji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796866

Kekić, Sara. "Uloga programa za obradu slike u marketinškoj vizualnoj komunikaciji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796866

Kekić, S. (2016). 'Uloga programa za obradu slike u marketinškoj vizualnoj komunikaciji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 31.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796866

Kekić S. Uloga programa za obradu slike u marketinškoj vizualnoj komunikaciji [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2016 [pristupljeno 31.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796866

S. Kekić, "Uloga programa za obradu slike u marketinškoj vizualnoj komunikaciji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796866

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.