doctoral thesis
Customer relationship management as a source of information for design and improvement of services

Kornelija Severović (2013)
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Cite this document...

Severović, K. (2013). Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214090

Severović, Kornelija. "Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214090

Severović, Kornelija. "Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214090

Severović, K. (2013). 'Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 22 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214090

Severović K. Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga [Doctoral thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2013 [cited 2019 August 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214090

K. Severović, "Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2013. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214090