Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike
Citirajte ovaj rad
Severović, K. (2013). Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga (Disertacija). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214090
Severović, Kornelija. "Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214090
Severović, Kornelija. "Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214090
Severović, K. (2013). 'Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214090
Severović K. Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga [Disertacija]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2013 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214090
K. Severović, "Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:214090