prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima

Slunjski, Deni
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Economics

Cite this document

Slunjski, D. (2013). Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima (Undergraduate thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275

Slunjski, Deni. "Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275

Slunjski, Deni. "Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275

Slunjski, D. (2013). 'Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275

Slunjski D. Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2013 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275

D. Slunjski, "Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2013. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275

Please login to the repository to save this object to your list.