master's thesis
Generic Measures in the Learning and Growth Perspective of Balanced Scorecard Methodology

Matea Šestak (2012)
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Organization
Cite this document...

Šestak, M. (2012). Generičke mjere u perspektivi učenja i rasta metode uravnoteženih bodovnih tablica (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:721986

Šestak, Matea. "Generičke mjere u perspektivi učenja i rasta metode uravnoteženih bodovnih tablica." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:721986

Šestak, Matea. "Generičke mjere u perspektivi učenja i rasta metode uravnoteženih bodovnih tablica." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:721986

Šestak, M. (2012). 'Generičke mjere u perspektivi učenja i rasta metode uravnoteženih bodovnih tablica', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 20 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:721986

Šestak M. Generičke mjere u perspektivi učenja i rasta metode uravnoteženih bodovnih tablica [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2012 [cited 2019 August 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:721986

M. Šestak, "Generičke mjere u perspektivi učenja i rasta metode uravnoteženih bodovnih tablica", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2012. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:721986