University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics
Cite this document
Tomičić, E. (2012). Povezanost kurikuluma nastave i određivanja vrijednosti učenikova postignuća u školi (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:208178
Tomičić, Emilija. "Povezanost kurikuluma nastave i određivanja vrijednosti učenikova postignuća u školi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:208178
Tomičić, Emilija. "Povezanost kurikuluma nastave i određivanja vrijednosti učenikova postignuća u školi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:208178
Tomičić, E. (2012). 'Povezanost kurikuluma nastave i određivanja vrijednosti učenikova postignuća u školi', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 08 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:208178
Tomičić E. Povezanost kurikuluma nastave i određivanja vrijednosti učenikova postignuća u školi [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2012 [cited 2024 November 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:208178
E. Tomičić, "Povezanost kurikuluma nastave i određivanja vrijednosti učenikova postignuća u školi", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2012. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:208178