University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics
Cite this document
Podoreški, S. (2018). Marketinško usmjeravanje prehrambene industrije prema potrošačima digitalnog doba – generaciji Milenijalaca (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:565704
Podoreški, Silvija. "Marketinško usmjeravanje prehrambene industrije prema potrošačima digitalnog doba – generaciji Milenijalaca." Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:565704
Podoreški, Silvija. "Marketinško usmjeravanje prehrambene industrije prema potrošačima digitalnog doba – generaciji Milenijalaca." Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:565704
Podoreški, S. (2018). 'Marketinško usmjeravanje prehrambene industrije prema potrošačima digitalnog doba – generaciji Milenijalaca', Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 01 April 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:565704
Podoreški S. Marketinško usmjeravanje prehrambene industrije prema potrošačima digitalnog doba – generaciji Milenijalaca [Professional thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2018 [cited 2023 April 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:565704
S. Podoreški, "Marketinško usmjeravanje prehrambene industrije prema potrošačima digitalnog doba – generaciji Milenijalaca", Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:565704