professional thesis
Marketing direction of food industries according to consumers of the digital age - Millennials generation

Silvija Podoreški (2018)
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Cite this document...

Podoreški, S. (2018). Marketinško usmjeravanje prehrambene industrije prema potrošačima digitalnog doba – generaciji Milenijalaca (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:565704

Podoreški, Silvija. "Marketinško usmjeravanje prehrambene industrije prema potrošačima digitalnog doba – generaciji Milenijalaca." Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:565704

Podoreški, Silvija. "Marketinško usmjeravanje prehrambene industrije prema potrošačima digitalnog doba – generaciji Milenijalaca." Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:565704

Podoreški, S. (2018). 'Marketinško usmjeravanje prehrambene industrije prema potrošačima digitalnog doba – generaciji Milenijalaca', Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 17 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:565704

Podoreški S. Marketinško usmjeravanje prehrambene industrije prema potrošačima digitalnog doba – generaciji Milenijalaca [Professional thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2018 [cited 2019 August 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:565704

S. Podoreški, "Marketinško usmjeravanje prehrambene industrije prema potrošačima digitalnog doba – generaciji Milenijalaca", Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:565704