doctoral thesis
Modeliranje uspjeha studenata rudarenjem podataka iz hibridnog okruženja za učenje uz primjenu analize vremenskih nizova u frekvencijskoj domeni

Gamulin, Jasna
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics

Cite this document

Gamulin, J. (2018). Modeliranje uspjeha studenata rudarenjem podataka iz hibridnog okruženja za učenje uz primjenu analize vremenskih nizova u frekvencijskoj domeni (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:117290

Gamulin, Jasna. "Modeliranje uspjeha studenata rudarenjem podataka iz hibridnog okruženja za učenje uz primjenu analize vremenskih nizova u frekvencijskoj domeni." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:117290

Gamulin, Jasna. "Modeliranje uspjeha studenata rudarenjem podataka iz hibridnog okruženja za učenje uz primjenu analize vremenskih nizova u frekvencijskoj domeni." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:117290

Gamulin, J. (2018). 'Modeliranje uspjeha studenata rudarenjem podataka iz hibridnog okruženja za učenje uz primjenu analize vremenskih nizova u frekvencijskoj domeni', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 21 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:117290

Gamulin J. Modeliranje uspjeha studenata rudarenjem podataka iz hibridnog okruženja za učenje uz primjenu analize vremenskih nizova u frekvencijskoj domeni [Doctoral thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2018 [cited 2020 September 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:117290

J. Gamulin, "Modeliranje uspjeha studenata rudarenjem podataka iz hibridnog okruženja za učenje uz primjenu analize vremenskih nizova u frekvencijskoj domeni", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:117290

Islandora Bookmark - Please login to use this feature