prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga

Bukvić, Arijana (2018)
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Economics

Cite this document

Bukvić, A. (2018). Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112458

Bukvić, Arijana. "Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112458

Bukvić, Arijana. "Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112458

Bukvić, A. (2018). 'Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 06 August 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112458

Bukvić A. Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2018 [cited 2020 August 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112458

A. Bukvić, "Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112458

Islandora Bookmark - Please login to use this feature