Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga

Arijana Bukvić (2018)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad

Bukvić, A. (2018). Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112458

Bukvić, Arijana. "Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112458

Bukvić, Arijana. "Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112458

Bukvić, A. (2018). 'Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 20.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112458

Bukvić A. Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 20.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112458

A. Bukvić, "Društvene mreže kao suvremeni kanal izravnog marketinga", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112458