undergraduate thesis
Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga

Budim, Josip
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Information Systems Development

Cite this document

Budim, J. (2020). Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911

Budim, Josip. "Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911

Budim, Josip. "Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911

Budim, J. (2020). 'Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 17 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911

Budim J. Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2020 [cited 2021 September 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911

J. Budim, "Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911

Islandora Bookmark - Please login to use this feature