University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Information Systems Development
Cite this document
Budim, J. (2020). Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga (Undergraduate thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911
Budim, Josip. "Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911
Budim, Josip. "Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911
Budim, J. (2020). 'Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 02 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911
Budim J. Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2020 [cited 2024 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911
J. Budim, "Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911