završni rad
Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga

Budim, Josip
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za razvoj informacijskih sustava

Citirajte ovaj rad

Budim, J. (2020). Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911

Budim, Josip. "Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911

Budim, Josip. "Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911

Budim, J. (2020). 'Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911

Budim J. Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911

J. Budim, "Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.