master's thesis
Utjecaj društveno-odgovornog poslovanja u tekstilnoj industriji na ponašanje potrošača

Lukša, Tea
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Economics

Cite this document

Lukša, T. (2024). Utjecaj društveno-odgovornog poslovanja u tekstilnoj industriji na ponašanje potrošača (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:102244

Lukša, Tea. "Utjecaj društveno-odgovornog poslovanja u tekstilnoj industriji na ponašanje potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:102244

Lukša, Tea. "Utjecaj društveno-odgovornog poslovanja u tekstilnoj industriji na ponašanje potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:102244

Lukša, T. (2024). 'Utjecaj društveno-odgovornog poslovanja u tekstilnoj industriji na ponašanje potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 24 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:102244

Lukša T. Utjecaj društveno-odgovornog poslovanja u tekstilnoj industriji na ponašanje potrošača [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2024 [cited 2025 February 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:102244

T. Lukša, "Utjecaj društveno-odgovornog poslovanja u tekstilnoj industriji na ponašanje potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:102244

Please login to the repository to save this object to your list.
accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.