Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Lukša, T. (2024). Utjecaj društveno-odgovornog poslovanja u tekstilnoj industriji na ponašanje potrošača (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:102244
Lukša, Tea. "Utjecaj društveno-odgovornog poslovanja u tekstilnoj industriji na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:102244
Lukša, Tea. "Utjecaj društveno-odgovornog poslovanja u tekstilnoj industriji na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:102244
Lukša, T. (2024). 'Utjecaj društveno-odgovornog poslovanja u tekstilnoj industriji na ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:102244
Lukša T. Utjecaj društveno-odgovornog poslovanja u tekstilnoj industriji na ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2024 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:102244
T. Lukša, "Utjecaj društveno-odgovornog poslovanja u tekstilnoj industriji na ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:102244