University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Economics
Cite this document
Bakšaj, A. (2024). Utjecaj etičnog oglašavanja u digitalnom okruženju na proces donošenja odluke o kupnji (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:562791
Bakšaj, Aneta. "Utjecaj etičnog oglašavanja u digitalnom okruženju na proces donošenja odluke o kupnji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:562791
Bakšaj, Aneta. "Utjecaj etičnog oglašavanja u digitalnom okruženju na proces donošenja odluke o kupnji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:562791
Bakšaj, A. (2024). 'Utjecaj etičnog oglašavanja u digitalnom okruženju na proces donošenja odluke o kupnji', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 29 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:562791
Bakšaj A. Utjecaj etičnog oglašavanja u digitalnom okruženju na proces donošenja odluke o kupnji [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2024 [cited 2024 September 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:562791
A. Bakšaj, "Utjecaj etičnog oglašavanja u digitalnom okruženju na proces donošenja odluke o kupnji", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:562791