diplomski rad
Utjecaj etičnog oglašavanja u digitalnom okruženju na proces donošenja odluke o kupnji

Bakšaj, Aneta
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Bakšaj, A. (2024). Utjecaj etičnog oglašavanja u digitalnom okruženju na proces donošenja odluke o kupnji (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:562791

Bakšaj, Aneta. "Utjecaj etičnog oglašavanja u digitalnom okruženju na proces donošenja odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:562791

Bakšaj, Aneta. "Utjecaj etičnog oglašavanja u digitalnom okruženju na proces donošenja odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:562791

Bakšaj, A. (2024). 'Utjecaj etičnog oglašavanja u digitalnom okruženju na proces donošenja odluke o kupnji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:562791

Bakšaj A. Utjecaj etičnog oglašavanja u digitalnom okruženju na proces donošenja odluke o kupnji [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2024 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:562791

A. Bakšaj, "Utjecaj etičnog oglašavanja u digitalnom okruženju na proces donošenja odluke o kupnji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:562791

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.