Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Bakšaj, A. (2024). Utjecaj etičnog oglašavanja u digitalnom okruženju na proces donošenja odluke o kupnji (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:562791
Bakšaj, Aneta. "Utjecaj etičnog oglašavanja u digitalnom okruženju na proces donošenja odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:562791
Bakšaj, Aneta. "Utjecaj etičnog oglašavanja u digitalnom okruženju na proces donošenja odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:562791
Bakšaj, A. (2024). 'Utjecaj etičnog oglašavanja u digitalnom okruženju na proces donošenja odluke o kupnji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:562791
Bakšaj A. Utjecaj etičnog oglašavanja u digitalnom okruženju na proces donošenja odluke o kupnji [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2024 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:562791
A. Bakšaj, "Utjecaj etičnog oglašavanja u digitalnom okruženju na proces donošenja odluke o kupnji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:562791