University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Foreign Languages and General Educational Disciplines
Cite this document
Štefan, M. (2024). Prednosti nastave temeljene na scenarijima poučavanja u ostvarivanju međupredmetnih tema naspram tradicionalne nastave (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:404244
Štefan, Melanija. "Prednosti nastave temeljene na scenarijima poučavanja u ostvarivanju međupredmetnih tema naspram tradicionalne nastave." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:404244
Štefan, Melanija. "Prednosti nastave temeljene na scenarijima poučavanja u ostvarivanju međupredmetnih tema naspram tradicionalne nastave." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:404244
Štefan, M. (2024). 'Prednosti nastave temeljene na scenarijima poučavanja u ostvarivanju međupredmetnih tema naspram tradicionalne nastave', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 30 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:404244
Štefan M. Prednosti nastave temeljene na scenarijima poučavanja u ostvarivanju međupredmetnih tema naspram tradicionalne nastave [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2024 [cited 2024 September 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:404244
M. Štefan, "Prednosti nastave temeljene na scenarijima poučavanja u ostvarivanju međupredmetnih tema naspram tradicionalne nastave", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:404244