master's thesis
Uvođenje analitike učenja na visoka učilišta – analiza rizika iz perspektive studenata

Pleh, Barbara
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Economics

Cite this document

Pleh, B. (2024). Uvođenje analitike učenja na visoka učilišta – analiza rizika iz perspektive studenata (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:777856

Pleh, Barbara. "Uvođenje analitike učenja na visoka učilišta – analiza rizika iz perspektive studenata." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:777856

Pleh, Barbara. "Uvođenje analitike učenja na visoka učilišta – analiza rizika iz perspektive studenata." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:777856

Pleh, B. (2024). 'Uvođenje analitike učenja na visoka učilišta – analiza rizika iz perspektive studenata', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 01 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:777856

Pleh B. Uvođenje analitike učenja na visoka učilišta – analiza rizika iz perspektive studenata [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2024 [cited 2024 October 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:777856

B. Pleh, "Uvođenje analitike učenja na visoka učilišta – analiza rizika iz perspektive studenata", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:777856

Please login to the repository to save this object to your list.