diplomski rad
Uvođenje analitike učenja na visoka učilišta – analiza rizika iz perspektive studenata

Pleh, Barbara
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Pleh, B. (2024). Uvođenje analitike učenja na visoka učilišta – analiza rizika iz perspektive studenata (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:777856

Pleh, Barbara. "Uvođenje analitike učenja na visoka učilišta – analiza rizika iz perspektive studenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:777856

Pleh, Barbara. "Uvođenje analitike učenja na visoka učilišta – analiza rizika iz perspektive studenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:777856

Pleh, B. (2024). 'Uvođenje analitike učenja na visoka učilišta – analiza rizika iz perspektive studenata', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 30.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:777856

Pleh B. Uvođenje analitike učenja na visoka učilišta – analiza rizika iz perspektive studenata [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2024 [pristupljeno 30.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:777856

B. Pleh, "Uvođenje analitike učenja na visoka učilišta – analiza rizika iz perspektive studenata", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:777856

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.