University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Foreign Languages and General Educational Disciplines
Cite this document
Prilika, I. (2014). Povratne informacije nastavnika učeniku – važni činitelj strukturiranja procesa učenja (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:756038
Prilika, Igor. "Povratne informacije nastavnika učeniku – važni činitelj strukturiranja procesa učenja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:756038
Prilika, Igor. "Povratne informacije nastavnika učeniku – važni činitelj strukturiranja procesa učenja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:756038
Prilika, I. (2014). 'Povratne informacije nastavnika učeniku – važni činitelj strukturiranja procesa učenja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 02 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:756038
Prilika I. Povratne informacije nastavnika učeniku – važni činitelj strukturiranja procesa učenja [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2014 [cited 2025 April 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:756038
I. Prilika, "Povratne informacije nastavnika učeniku – važni činitelj strukturiranja procesa učenja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:756038