Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za strane jezike i općeobrazovne discipline
Citirajte ovaj rad
Prilika, I. (2014). Povratne informacije nastavnika učeniku – važni činitelj strukturiranja procesa učenja (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:756038
Prilika, Igor. "Povratne informacije nastavnika učeniku – važni činitelj strukturiranja procesa učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:756038
Prilika, Igor. "Povratne informacije nastavnika učeniku – važni činitelj strukturiranja procesa učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:756038
Prilika, I. (2014). 'Povratne informacije nastavnika učeniku – važni činitelj strukturiranja procesa učenja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:756038
Prilika I. Povratne informacije nastavnika učeniku – važni činitelj strukturiranja procesa učenja [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:756038
I. Prilika, "Povratne informacije nastavnika učeniku – važni činitelj strukturiranja procesa učenja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:756038