University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Economics
Cite this document
Vukša, I. (2018). Značaj utjecajnih osoba na marketinške aktivnosti na društvenim mrežama (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:934945
Vukša, Ivana. "Značaj utjecajnih osoba na marketinške aktivnosti na društvenim mrežama." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:934945
Vukša, Ivana. "Značaj utjecajnih osoba na marketinške aktivnosti na društvenim mrežama." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:934945
Vukša, I. (2018). 'Značaj utjecajnih osoba na marketinške aktivnosti na društvenim mrežama', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 24 January 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:934945
Vukša I. Značaj utjecajnih osoba na marketinške aktivnosti na društvenim mrežama [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2018 [cited 2023 January 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:934945
I. Vukša, "Značaj utjecajnih osoba na marketinške aktivnosti na društvenim mrežama", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:934945