undergraduate thesis
Značaj utjecajnih osoba na marketinške aktivnosti na društvenim mrežama

Vukša, Ivana
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Economics

Cite this document

Vukša, I. (2018). Značaj utjecajnih osoba na marketinške aktivnosti na društvenim mrežama (Undergraduate thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:934945

Vukša, Ivana. "Značaj utjecajnih osoba na marketinške aktivnosti na društvenim mrežama." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:934945

Vukša, Ivana. "Značaj utjecajnih osoba na marketinške aktivnosti na društvenim mrežama." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:934945

Vukša, I. (2018). 'Značaj utjecajnih osoba na marketinške aktivnosti na društvenim mrežama', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 17 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:934945

Vukša I. Značaj utjecajnih osoba na marketinške aktivnosti na društvenim mrežama [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2018 [cited 2024 October 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:934945

I. Vukša, "Značaj utjecajnih osoba na marketinške aktivnosti na društvenim mrežama", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:934945

Please login to the repository to save this object to your list.