Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Vukša, I. (2018). Značaj utjecajnih osoba na marketinške aktivnosti na društvenim mrežama (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:934945
Vukša, Ivana. "Značaj utjecajnih osoba na marketinške aktivnosti na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:934945
Vukša, Ivana. "Značaj utjecajnih osoba na marketinške aktivnosti na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:934945
Vukša, I. (2018). 'Značaj utjecajnih osoba na marketinške aktivnosti na društvenim mrežama', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 11.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:934945
Vukša I. Značaj utjecajnih osoba na marketinške aktivnosti na društvenim mrežama [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 11.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:934945
I. Vukša, "Značaj utjecajnih osoba na marketinške aktivnosti na društvenim mrežama", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:934945