master's thesis
Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“

Bobek, Dajana
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Economics

Cite this document

Bobek, D. (2020). Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“ (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:190414

Bobek, Dajana. "Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:190414

Bobek, Dajana. "Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:190414

Bobek, D. (2020). 'Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 16 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:190414

Bobek D. Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“ [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2020 [cited 2021 June 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:190414

D. Bobek, "Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:190414

Islandora Bookmark - Please login to use this feature