Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Bobek, D. (2020). Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“ (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:190414
Bobek, Dajana. "Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:190414
Bobek, Dajana. "Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:190414
Bobek, D. (2020). 'Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 01.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:190414
Bobek D. Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“ [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 01.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:190414
D. Bobek, "Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:190414