undergraduate thesis
Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga

Budim, Josip
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Information Systems Development

Cite this document

Budim, J. (2020). Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga (Undergraduate thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911

Budim, Josip. "Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911

Budim, Josip. "Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911

Budim, J. (2020). 'Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911

Budim J. Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2020 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911

J. Budim, "Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911

Please login to the repository to save this object to your list.