University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Economics
Cite this document
Lukša, T. (2024). Utjecaj društveno-odgovornog poslovanja u tekstilnoj industriji na ponašanje potrošača (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:102244
Lukša, Tea. "Utjecaj društveno-odgovornog poslovanja u tekstilnoj industriji na ponašanje potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:102244
Lukša, Tea. "Utjecaj društveno-odgovornog poslovanja u tekstilnoj industriji na ponašanje potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:102244
Lukša, T. (2024). 'Utjecaj društveno-odgovornog poslovanja u tekstilnoj industriji na ponašanje potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:102244
Lukša T. Utjecaj društveno-odgovornog poslovanja u tekstilnoj industriji na ponašanje potrošača [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2024 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:102244
T. Lukša, "Utjecaj društveno-odgovornog poslovanja u tekstilnoj industriji na ponašanje potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:102244