Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Stančin, K. (2014). Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:027767
Stančin, Kristian. "Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:027767
Stančin, Kristian. "Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:027767
Stančin, K. (2014). 'Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 02.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:027767
Stančin K. Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 02.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:027767
K. Stančin, "Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:027767