Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Jakuš, S. (2013). Marketinški miks poduzeća "Nokia" (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420456
Jakuš, Sanja. "Marketinški miks poduzeća "Nokia"." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420456
Jakuš, Sanja. "Marketinški miks poduzeća "Nokia"." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420456
Jakuš, S. (2013). 'Marketinški miks poduzeća "Nokia"', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420456
Jakuš S. Marketinški miks poduzeća "Nokia" [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2013 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420456
S. Jakuš, "Marketinški miks poduzeća "Nokia"", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420456