Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Analiza društvenih mreža za predviđanje marketinškog trenda
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Analiza društvenih mreža za predviđanje marketinškog trenda

Šunjić, Šimun
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za teorijske i primijenjene osnove informacijskih znanosti

Citirajte ovaj rad

Šunjić, Š. (2014). Analiza društvenih mreža za predviđanje marketinškog trenda (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:524074

Šunjić, Šimun. "Analiza društvenih mreža za predviđanje marketinškog trenda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:524074

Šunjić, Šimun. "Analiza društvenih mreža za predviđanje marketinškog trenda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:524074

Šunjić, Š. (2014). 'Analiza društvenih mreža za predviđanje marketinškog trenda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:524074

Šunjić Š. Analiza društvenih mreža za predviđanje marketinškog trenda [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 21.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:524074

Š. Šunjić, "Analiza društvenih mreža za predviđanje marketinškog trenda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:524074

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.