Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike
Citirajte ovaj rad
Križnjak, M. (2010). Integrirani izravni marketing (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:362931
Križnjak, Mario. "Integrirani izravni marketing." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:362931
Križnjak, Mario. "Integrirani izravni marketing." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:362931
Križnjak, M. (2010). 'Integrirani izravni marketing', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:362931
Križnjak M. Integrirani izravni marketing [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2010 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:362931
M. Križnjak, "Integrirani izravni marketing", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2010. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:362931