Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Stančin, K. (2016). Emocionalna povezanost marke s potrošačima (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:554478
Stančin, Kristian. "Emocionalna povezanost marke s potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:554478
Stančin, Kristian. "Emocionalna povezanost marke s potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:554478
Stančin, K. (2016). 'Emocionalna povezanost marke s potrošačima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 29.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:554478
Stančin K. Emocionalna povezanost marke s potrošačima [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2016 [pristupljeno 29.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:554478
K. Stančin, "Emocionalna povezanost marke s potrošačima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:554478