prikaz prve stranice dokumenta Uloga BCG matrice u marketinškom planiranju
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga BCG matrice u marketinškom planiranju

Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Runac, I. (2011). Uloga BCG matrice u marketinškom planiranju (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597827

Runac, Ivo. "Uloga BCG matrice u marketinškom planiranju." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597827

Runac, Ivo. "Uloga BCG matrice u marketinškom planiranju." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597827

Runac, I. (2011). 'Uloga BCG matrice u marketinškom planiranju', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 23.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597827

Runac I. Uloga BCG matrice u marketinškom planiranju [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2011 [pristupljeno 23.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597827

I. Runac, "Uloga BCG matrice u marketinškom planiranju", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597827

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.