Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za organizaciju
Citirajte ovaj rad
Poljak, M. (2015). Elektronički marketing i online društvene mreže (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:560106
Poljak, Melanija. "Elektronički marketing i online društvene mreže." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:560106
Poljak, Melanija. "Elektronički marketing i online društvene mreže." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:560106
Poljak, M. (2015). 'Elektronički marketing i online društvene mreže', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:560106
Poljak M. Elektronički marketing i online društvene mreže [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2015 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:560106
M. Poljak, "Elektronički marketing i online društvene mreže", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:560106