završni rad
Primjena indukcije stabala odlučivanja u marketingu

Marko Horvat (2010)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Citirajte ovaj rad...

Horvat, M. (2010). Primjena indukcije stabala odlučivanja u marketingu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:168725

Horvat, Marko. "Primjena indukcije stabala odlučivanja u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:168725

Horvat, Marko. "Primjena indukcije stabala odlučivanja u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:168725

Horvat, M. (2010). 'Primjena indukcije stabala odlučivanja u marketingu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 17.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:168725

Horvat M. Primjena indukcije stabala odlučivanja u marketingu [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2010 [pristupljeno 17.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:168725

M. Horvat, "Primjena indukcije stabala odlučivanja u marketingu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2010. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:168725