prikaz prve stranice dokumenta Publicitet i odnosi s javnošću kao element promotivnog spleta
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Publicitet i odnosi s javnošću kao element promotivnog spleta

Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Šebečić, D. (2012). Publicitet i odnosi s javnošću kao element promotivnog spleta (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122002

Šebečić, Dijana. "Publicitet i odnosi s javnošću kao element promotivnog spleta." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122002

Šebečić, Dijana. "Publicitet i odnosi s javnošću kao element promotivnog spleta." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122002

Šebečić, D. (2012). 'Publicitet i odnosi s javnošću kao element promotivnog spleta', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 25.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122002

Šebečić D. Publicitet i odnosi s javnošću kao element promotivnog spleta [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2012 [pristupljeno 25.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122002

D. Šebečić, "Publicitet i odnosi s javnošću kao element promotivnog spleta", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122002

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.