diplomski rad
Uloga strategije distribucije u povećanju konkurentske prednosti poduzeća

Nives Horvatić (2014)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Horvatić, N. (2014). Uloga strategije distribucije u povećanju konkurentske prednosti poduzeća (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:224890

Horvatić, Nives. "Uloga strategije distribucije u povećanju konkurentske prednosti poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:224890

Horvatić, Nives. "Uloga strategije distribucije u povećanju konkurentske prednosti poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:224890

Horvatić, N. (2014). 'Uloga strategije distribucije u povećanju konkurentske prednosti poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 22.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:224890

Horvatić N. Uloga strategije distribucije u povećanju konkurentske prednosti poduzeća [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 22.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:224890

N. Horvatić, "Uloga strategije distribucije u povećanju konkurentske prednosti poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:224890