završni rad
Geodemografska segmentacija tržišta

Mateja Živčec (2011)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Živčec, M. (2011). Geodemografska segmentacija tržišta (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:993714

Živčec, Mateja. "Geodemografska segmentacija tržišta." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:993714

Živčec, Mateja. "Geodemografska segmentacija tržišta." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:993714

Živčec, M. (2011). 'Geodemografska segmentacija tržišta', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 19.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:993714

Živčec M. Geodemografska segmentacija tržišta [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2011 [pristupljeno 19.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:993714

M. Živčec, "Geodemografska segmentacija tržišta", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:993714