Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Horvatić, N. (2012). Pozicioniranje na tržištu (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:429230
Horvatić, Nives. "Pozicioniranje na tržištu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:429230
Horvatić, Nives. "Pozicioniranje na tržištu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:429230
Horvatić, N. (2012). 'Pozicioniranje na tržištu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 22.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:429230
Horvatić N. Pozicioniranje na tržištu [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2012 [pristupljeno 22.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:429230
N. Horvatić, "Pozicioniranje na tržištu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:429230