Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Plastić, M. (2014). Uloga segmentacije na osnovi ponašanja kod prihvaćanja e-usluge (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:457100
Plastić, Matija. "Uloga segmentacije na osnovi ponašanja kod prihvaćanja e-usluge." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:457100
Plastić, Matija. "Uloga segmentacije na osnovi ponašanja kod prihvaćanja e-usluge." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:457100
Plastić, M. (2014). 'Uloga segmentacije na osnovi ponašanja kod prihvaćanja e-usluge', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 01.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:457100
Plastić M. Uloga segmentacije na osnovi ponašanja kod prihvaćanja e-usluge [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 01.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:457100
M. Plastić, "Uloga segmentacije na osnovi ponašanja kod prihvaćanja e-usluge", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:457100