Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za razvoj informacijskih sustava
Citirajte ovaj rad
Bilić, P. (2015). Primjena metode otkrivanja znanja u podacima CRISP-DM u marketingu (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788980
Bilić, Petra. "Primjena metode otkrivanja znanja u podacima CRISP-DM u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788980
Bilić, Petra. "Primjena metode otkrivanja znanja u podacima CRISP-DM u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788980
Bilić, P. (2015). 'Primjena metode otkrivanja znanja u podacima CRISP-DM u marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788980
Bilić P. Primjena metode otkrivanja znanja u podacima CRISP-DM u marketingu [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2015 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788980
P. Bilić, "Primjena metode otkrivanja znanja u podacima CRISP-DM u marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788980