Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Šinko, F. (2016). Uloga segmentacije u e-mail marketingu (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:090208
Šinko, Filip. "Uloga segmentacije u e-mail marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:090208
Šinko, Filip. "Uloga segmentacije u e-mail marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:090208
Šinko, F. (2016). 'Uloga segmentacije u e-mail marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 01.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:090208
Šinko F. Uloga segmentacije u e-mail marketingu [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2016 [pristupljeno 01.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:090208
F. Šinko, "Uloga segmentacije u e-mail marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:090208