Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za organizaciju
Citirajte ovaj rad
Ilčić, M. (2013). Značaj emocija u poslovanju vođenom poslovnom etikom (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:969560
Ilčić, Maja. "Značaj emocija u poslovanju vođenom poslovnom etikom." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:969560
Ilčić, Maja. "Značaj emocija u poslovanju vođenom poslovnom etikom." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:969560
Ilčić, M. (2013). 'Značaj emocija u poslovanju vođenom poslovnom etikom', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 29.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:969560
Ilčić M. Značaj emocija u poslovanju vođenom poslovnom etikom [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2013 [pristupljeno 29.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:969560
M. Ilčić, "Značaj emocija u poslovanju vođenom poslovnom etikom", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:969560