prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj online oglašavanja na kupovno ponašanje potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj online oglašavanja na kupovno ponašanje potrošača

Cesarec, Andreja
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Cesarec, A. (2017). Utjecaj online oglašavanja na kupovno ponašanje potrošača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420698

Cesarec, Andreja. "Utjecaj online oglašavanja na kupovno ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420698

Cesarec, Andreja. "Utjecaj online oglašavanja na kupovno ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420698

Cesarec, A. (2017). 'Utjecaj online oglašavanja na kupovno ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 26.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420698

Cesarec A. Utjecaj online oglašavanja na kupovno ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 26.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420698

A. Cesarec, "Utjecaj online oglašavanja na kupovno ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420698

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.