Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za razvoj informacijskih sustava
Citirajte ovaj rad
Šargač, N. (2018). Primjena razgovornih agenata u kontakt centrima (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:700109
Šargač, Nikola. "Primjena razgovornih agenata u kontakt centrima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:700109
Šargač, Nikola. "Primjena razgovornih agenata u kontakt centrima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:700109
Šargač, N. (2018). 'Primjena razgovornih agenata u kontakt centrima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 03.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:700109
Šargač N. Primjena razgovornih agenata u kontakt centrima [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 03.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:700109
N. Šargač, "Primjena razgovornih agenata u kontakt centrima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:700109