prikaz prve stranice dokumenta Primjena umjetne inteligencije u marketingu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Primjena umjetne inteligencije u marketingu

Marta, Hundrić
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Marta, H. (2018). Primjena umjetne inteligencije u marketingu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:198369

Marta, Hundrić. "Primjena umjetne inteligencije u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:198369

Marta, Hundrić. "Primjena umjetne inteligencije u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:198369

Marta, H. (2018). 'Primjena umjetne inteligencije u marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 29.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:198369

Marta H. Primjena umjetne inteligencije u marketingu [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 29.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:198369

H. Marta, "Primjena umjetne inteligencije u marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:198369

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.