prikaz prve stranice dokumenta Povezanost između zadovoljstva klijenata i zadovoljstva zaposlenika
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Povezanost između zadovoljstva klijenata i zadovoljstva zaposlenika

Pelivan, Ivana
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Pelivan, I. (2017). Povezanost između zadovoljstva klijenata i zadovoljstva zaposlenika (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696966

Pelivan, Ivana. "Povezanost između zadovoljstva klijenata i zadovoljstva zaposlenika." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696966

Pelivan, Ivana. "Povezanost između zadovoljstva klijenata i zadovoljstva zaposlenika." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696966

Pelivan, I. (2017). 'Povezanost između zadovoljstva klijenata i zadovoljstva zaposlenika', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 18.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696966

Pelivan I. Povezanost između zadovoljstva klijenata i zadovoljstva zaposlenika [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 18.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696966

I. Pelivan, "Povezanost između zadovoljstva klijenata i zadovoljstva zaposlenika", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696966

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.