prikaz prve stranice dokumenta Digitalni trendovi koji utječu na poslovno komuniciranje
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Digitalni trendovi koji utječu na poslovno komuniciranje

Knezić, Matea
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za računalstvo i tehnologiju

Citirajte ovaj rad

Knezić, M. (2018). Digitalni trendovi koji utječu na poslovno komuniciranje (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:748795

Knezić, Matea. "Digitalni trendovi koji utječu na poslovno komuniciranje." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:748795

Knezić, Matea. "Digitalni trendovi koji utječu na poslovno komuniciranje." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:748795

Knezić, M. (2018). 'Digitalni trendovi koji utječu na poslovno komuniciranje', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 03.12.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:748795

Knezić M. Digitalni trendovi koji utječu na poslovno komuniciranje [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 03.12.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:748795

M. Knezić, "Digitalni trendovi koji utječu na poslovno komuniciranje", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:748795

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.